Sonntag, 30. September 2012

Trostkarte Mekka 2012/ Comfort card

Diese Jahr habe ich bei der Aktion "Trostkarte von Mekka-Hühnenr an Nicht-Mekka-Hühner teilgenommen. Ich bin eine Nicht-Mekka-Huhn (leider), weil es ziemlich weit weg ist.

Every year is a fair in Hagen called "Stemeplmekka"Because it is to far away I didn't go there. But there is special offer at a forum. So the Persons who go to thefair make some card for the one who doesn't go.

Im Zuge dieser Aktion habe ich von Biba diese wunderschöne Karte bekommen.

Because I am a part fo the group who didin't go so I got this wonderful card from Biba.



 Die Details sind ebenso liebevoll gestaltet.

The whole card have so many details which are designed so lovely.



Aber auch der Innenteil wurde nicht ungeschmückt gelassen.

The inside is also so wonderful.


Und wie ihr auf dem vorherigen Bild seht, war auch eine kleine Überraschung mit dabei.

At the previous picture you can see a little suprise for me.





Keine Kommentare: